پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151100
سپاه قبل از اينکه نهاد و سازمان باشد، يک مفهوم و فکر انقلابي است
تاریخ انتشار : 1394/01/31 08:24:12
نمایش : 1367
فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختياري با گراميداشت فرارسيدن دوم ارديبهشت سالروز تأسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، گفت:‌ سپاه قبل از اينکه نهاد و سازمان باشد، يک مفهوم و فکر انقلابي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار رضا محمدسليماني در اولين گردهمايي کارکنان ستاد سپاه استان و فرماندهان و کارکنان نواحي سپاه در شهرستان هاي نه گانه استان به صورت ويديو کنفرانس، فرارسيدن دوم ارديبهشت، سالروز تأسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را گرامي داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام، گفت: عملکرد زيباي سپاه و حرکت مشعشع و نوراني اين نهاد انقلابي در عرصه هاي مختلف، نشان داده که سپاه با قابليت هاي مختلف توانسته در تراز انقلاب حرکت کند.

سردار محمدسليماني، افزود: سپاه، قبل از آنکه يک نهاد و سازمان باشد، يک مفهوم و فکر انقلابي است. سپاه قبل از آنکه يک ساختار باشد، انگيزه است و موتور محرکي است که جامعه را به جريان در مي آورد.
وي، به حاکميت تفکر انقلابي بر سپاه اشاره کرد و اظهار داشت: اين نهاد چه موشک داشته باشد و چه نداشته باشد مقتدر بوده و هست.

اين مقام مسئول،به تأسي از فرمايشات فرمانده معظم کل قوا، کارنامه عملکرد سپاه در طول عمر انقلاب اسلامي را مدال افتخار و نمايشگر تجربه يک ملت دانست.

سردار محمد سليماني، گفت: ايستادگي، استقرار و ثبات قدم در راه نوراني انقلاب از بهترين ويژگي هاي سپاه است که متکي به بصيرت و معنويت مي باشد.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام، انقلابي ماندن و انقلابي زيستن را نقطه روشن کارنامه سپاه دانست و تأکيد کرد: بصيرت و معنويت در سپاه، هيچ منافاتي با توجه به پيشرفت هاي علمي منطبق با فناوري هاي نوين ندارد.

يادگار هشت سال دفاع مقدس به برنامه هاي سپاه و بسيج استان چهارمحال و بختياري در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: علاوه بر مباحث ارتقاي آمادگي هاي نظامي و دفاعي، بصيرت افزايي و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از برنامه هاي محوري سپاه و بسيج استان در سال جاري است.

سردار محمدسليماني، گفت: به حول و قوه الهي، امسال کنگره شهداي چهارمحال و بختياري، همزمان با سالروز ورود مقام معظم رهبري به استان، برگزار مي شود.

وي، برگزاري مراسم يادواره شهيدان حسينعلي ترکي و غلامعلي نيکخواه،‌دو شهيد شاخص اقشار کارگري و کارمندي کشور اشاره کرد و افزود: اين شهيدان عزيز امسال از سوي سازمان بسيج کشور بعنوان شهيد شاخص سال معرفي شده اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام اضافه کرد: اجلاسيه يادواره شهداي دانشجوي استان از ديگر برنامه هايي است که امسال برگزار مي شود و يادواره شهيد حسينعلي ترکي نيز با رونمايي از کتاب زندگي نامه اين شهيد بزرگ در ۹ اردي بهشت برگزار خواهد شد.

تبريک روز ۲۹ فروردين و روز ارتش جمهوري اسلامي از ديگر بخش هاي سخنان فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام بود که ياد و خاطره رشادت هاي رزمندگان قهرمان ارتش در حفاظت از کيان اسلامي و ارزش هاي اسلامي را گرامي داشت.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html